Ponorová předúprava

Systém předúpravy vhodný pro výrobky, jejichž geometrie (např. v automobilovém průmyslu) je složitá a systém postřiku tak nemůže plně zasáhnout celou plochu výrobku. Předúprava ponorem je vhodná pro velké výrobky a rovněž pro výroby s malými objemy nebo lakovny s omezeným prostorem.

Konstrukce ponorových van a izolace

Vany jsou běžně vyráběny z nerezavějící oceli o tloušťce 2 mm, izolovány minerální vatou o tloušťce 75 mm a na vnější straně jsou pokryty kazetami s práškovým lakováním (popř. galvanizovanými kazetami nebo pokryty nelakovanými plechy). Pohyb kapaliny ve vaně zajišťují v případě potřeby v každé fázi procesu čerpadla a injektory. To vede k intenzivní cirkulaci při nízké spotřebě kW.

Zpětný kaskádový systém

Pro zajištění minimalizace spotřeby vody využíváme zpětného kaskádového systému, kterým je voda vedena přes celou předúpravu.

Ohřev

Ohřev van je navržen na základě požadavků zákazníka - olejový, plynový, vodní, parní nebo elektrický. Často se o něm rozhoduje na základě dostupnosti, ceny na trhu a chemických látek. 

Dette site benytter cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer.

Du accepterer dette ved at klikke videre på siden.

Accepter ikke cookies Accepter kun funktionelle cookies Accepter alle cookies